Sunday, November 16, 2008

xpdc JERANGKANG yg x hampeh hahaha!!





tanggal 15 november 2008 aku tlh p satu xpdc ke air terjn jerangkang. jerangkang ni t'letak kat area berkelah n agro resort semuji. seng cite kat pahang la. perjalanan nk masuk dalam ni ambik mase sejam lebih la. tu kalo naik pacuan 4 roda. pacuan 6 roda ke atas x d galakkan. tambah lagi keta mayat (BCD 5553) n ferari (ABK 4331). 2 bijik keta tu kalo masuk lgkup trus hahaha! nk masuk dlm ni kena rempuhi utan getah n jalan lopak2 n curam. pmpuan ngandung x di galakkan tkt gugur d medan perang hehe! seng cite x payah p la kalo nk p sat2. kena camping baru puas beb. aku p ni bersama sepol, salam, dak bio(name lupe la) n amin sepupu salam). amin pilotnye n salam penunjuk arah. amin ni peramh tul keje cakap je. mcm ayah kuarto plak haha! di bawah ni ada gambar2 jerangkang. kitorang jap je. bertolak masuk kul 3 leb kurang. balik kul 7. sempat la mendirikan tiang agama secara berjemaah dalam utan tu. imam die salam haha! cadang nye nak p mncg tp ikan kecik2 je. kalo d berkelah air terjun die ade 7 tgkat. tp jerangkang ni ade berbelas la. yg pasti x sampai 20. aku naik sampai 3 tgkat je. sebb dah ptg sgt. untk pengetahuan korang jalan nak masuk je sejauh je dah 15 km. bkn straight mcm kk1 ke kk2 tu. penuh liku2 n onak duri. mcm org bercinta meredah lautan api tu la. pastu byk cabang. so kalo korang nak p pastikan pada cabang yg betul k. neway safety first!!

5 comments:

hidupku said...

haha...perut sapa yang naek semacam tuh..!!! kalah aku..agagaga..!!!

The Cullen said...

itu aderlah anak badak kahkah

-=DakuraU=- said...

penuh ngan air tu. brendam lama sgt hahahaha

Unknown said...

pergh... lawa betul tempat ni. port untuk buat maksiat pon best. wei, nnt ada program nak menjoran, roger aku. yang penting naik 4WD baru best.

-=DakuraU=- said...

ok2 aku roger nye.. kalo naik 4WD kena p ngan amin.. die ade keta tu.. leh tahan lasak gak keta die.. tp memang expert la die bawak keta.. kecut prut aku hahaha